18 lutego 2012

Czym jest miłostka...

- Kochasz mnie? (pytamy często, jednak nie z jakichkolwiek wątpliwości, nie z braku częstotliwości powtarzanego "kocham", jest to takie zaczepne i miłe, do czego chyba oboje przywykliśmy).
- Kocham !
- a jak?
- całym serduszkiem!


I oto nasz "miłostkowy" dialog :)

Zauważyłam też, że stwierdzenia typu "No ten no..wiesz", "Tym...no...", "hmmmm" zamieniają się w naszych myślach w słowa..ba ! W całe zdania. Zastanawia mnie tylko czy to tak wielkie zrozumienie, telepatia, czy co? :) Mogę zaliczyć do drugiej oznaki "Miłostki".

Jakie jeszcze są oznaki miłostek?

Ja kocham drobne oznaki. Uwielbiam buziaki w czoło, przytulanie... :)

5 komentarzy:

  1. Drobne oznaki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach... skad ja znam takie rozmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam drobne oznaki miłości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim związku również często odbywają się tego typu rozmowy. :)
    Wysłałam zaproszenie do bloga.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam :)
Włączyłam moderację komentarzy - by nie umknął mi żaden z nich. Obiecuję publikować wszystkie!
Komentarze są dla mnie bardzo cenne.
Chcesz żebym poczytała co u Ciebie? - daj znać:)

Chcesz zostawić nieprzemyślany, głupi pełny zawiści komentarz? - zastanów się...

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...