11 lutego 2012

Pozytywna energia :)))

Przedstawiam wam serduszko, które we mnie bije.... =)

10 komentarzy:

  1. jejku jak szybko, na początku myślałam, że to jakiś podkład muzyczny hehehe... 3mam za was kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że ja nie mam takich nagrań :( Mój ginekolog niczego nie nagrywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my dostaliśmy od "Dobrego Duszka Sponsora" detektor tętna płodu. Używany, sprawny. Jestem cała szczęśliwa, że jeśli tylko zacznę schizować mogę po niego sięgnąć i uspokoić swoje serducho słuchając jego:)

      Usuń
    2. To dla Ciebie bardzo ważne. Cieszę się bardzo, bo dzięki temu będziesz spokojniejsza :-)

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać zdjęcia Twojego malucha :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też :) Bo to Wszystko Dobre i Słodkie na co czekam:)

      Usuń
  4. Aguś, super rzecz! A głos serduszka? BOsKi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bije jak dzwoń :)

    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń

Witam :)
Włączyłam moderację komentarzy - by nie umknął mi żaden z nich. Obiecuję publikować wszystkie!
Komentarze są dla mnie bardzo cenne.
Chcesz żebym poczytała co u Ciebie? - daj znać:)

Chcesz zostawić nieprzemyślany, głupi pełny zawiści komentarz? - zastanów się...

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...