21 stycznia 2013

Szybki post o małym postępie! i KONKURS!

Weekend jak zwykle minął tak, jakby go wcale nie było. Zawsze tyle rzeczy jest do zrobienia, że nagle bach! Robi się wieczór, potem szkoda czasu na wieczorne siedzenie, poświęcanie sobotniego wieczoru na korzyść snu... i ten poranek, kiedy z elektronicznej niani płynie melodyjne "bleeeaaa, aaaa, baaaaaaa". Wojtek wstał! Terrorysta malutki kochany:)
Mam zaszczyt zameldować wojtkowy sukces. Zaczął się przemieszczać! Trudno nazwać to jeszcze pełzaniem, jednak przemieszcza się do przodu. Myślę, że to kwestia 2-3 dni i będzie śmigał po całym domu. Chyba muszę wyciągnąć szmatkę do podłogi...

Ostatnio zaczytałam się... w piąknie pisanym blogu o zmaganiach podwójnej mamy z dziećmi
http://godzillapozera.blogspot.com/ - polecam!

Na dokładkę mały (pierwszy) konkurs!!


Do wygrania drobne upominki - klips do smoczka oraz smoczek Canpol Babies. Jeśli uzyskamy 100 udostępnień przewidujemy nagrody dodatkowe!
Zasady są umieszczone na facebooku:)
Tutaj informacje o konkursie :)

7 komentarzy:

  1. no to teraz trudno będzie za nim nadążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratki dla synka Twojego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten weekend też mi gdzieś uciekł...

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie ja Wojtuś tak działa :)

    OdpowiedzUsuń

Witam :)
Włączyłam moderację komentarzy - by nie umknął mi żaden z nich. Obiecuję publikować wszystkie!
Komentarze są dla mnie bardzo cenne.
Chcesz żebym poczytała co u Ciebie? - daj znać:)

Chcesz zostawić nieprzemyślany, głupi pełny zawiści komentarz? - zastanów się...

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...