06 lutego 2013

wish list!

Czasami warto pomarzyć... o czym marzę nieskrycie?

Chciałabym poczuć się jedyna.
Jedyna,
niepowtarzalna,
cenna,
potrzebna.

Kobieta kocha komplementy, niespodziewajki, kwiatki (niekoniecznie cały bukiet, czasem wystarczy ta jedna stokrotka). Gdzieś się zapodziała spontaniczność, radość... gdzie?!

Chcę zdrowia,
dla Wojtka,
dla Męża,
dla siebie,
dla rodziny.

Zdrowie jest najważniejsze, bo jak jest zdrowie to jest siła.
Trochę tracę moc. Choroba Wojtka mnie wykończyła. Pozostawiła skutki uboczne - Wojtek zaczął bardzo marudzić. Jest w takim okresie, że wszystko na siebie się nakłada. Ząbkowanie, skoki rozwojowe, rozwój charakterku... Już zdurniałam. Sądziłam, że krzyczy, wrzeszczy dlatego, bo mu źle, bo chory. Szczególnie, że zaczął odkąd zaczął gorączkować.

Gdzie zaczerpnąć cierpliwości i sił?
Ostatnio mam szczęście w drobnych konkursach, może jakieś wyzwanie SPA?

Co jeszcze... każdy marzy.
Chciałabym, żeby było...lekko! Niekoniecznie żeby lekko przychodziło, jednak ten stan byłby wskazany!

8 komentarzy:

  1. Oby wszystko się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że zdrowie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zyczę spełnienai tych marzen ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia sie spelniaja! Trzeba tylko w nie wierzyc!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zdrowie służy i jest, to reszta sama się układa...

    OdpowiedzUsuń
  6. AguQ,
    życzę Ci wszystkiego, czego byś chciała :) Niech się spełni!
    A tak w ogóle... mieszkamy blisko siebie :) Ja też z Opolskiego :)
    __________
    http://happybabysmother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam :)
Włączyłam moderację komentarzy - by nie umknął mi żaden z nich. Obiecuję publikować wszystkie!
Komentarze są dla mnie bardzo cenne.
Chcesz żebym poczytała co u Ciebie? - daj znać:)

Chcesz zostawić nieprzemyślany, głupi pełny zawiści komentarz? - zastanów się...

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...