08 maja 2012

nie pisze bo jestem w szpitalu... wszystko na razie ok.

10 komentarzy:

  1. Muszę zostać na obserwacji nie wiadomo do kiedy.

    Z kom nie da się stworzyć normalnej notki więc dałam znak życia;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko będzie dobrze. Życzę szybkiego powrotu do domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mam nadzieję, że wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na zdjęcia maluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana trzymam kciuki za Was :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co wszystko gra. Muszą nas obserwować bo wcześniej wód płodowych było trochę za mało... Za jakieś 3 tygodnie rodzimy;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. I cieszę się, że dajesz znać :-)

      Usuń

Witam :)
Włączyłam moderację komentarzy - by nie umknął mi żaden z nich. Obiecuję publikować wszystkie!
Komentarze są dla mnie bardzo cenne.
Chcesz żebym poczytała co u Ciebie? - daj znać:)

Chcesz zostawić nieprzemyślany, głupi pełny zawiści komentarz? - zastanów się...

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...